Študenti, ktorí sa urazia, keď si nastavíte hranice, sú presne tí, kvôli ktorým by ste to mali urobiť
Väčšina lektorov, ktorých poznám, či už osobne alebo virtuálne, svoju prácu miluje, no niet jediného, ktorý by nezažíval situácie, ktoré ho štvú. Nekonečné presúvanie termínov, rušenie dohodnutých lekcií, či legendárna veta: "Prepáč, zabudol som uhradiť faktúru." To...
Lektorské podnikanie je ako pizza
Spomeňte si na tú najlepšiu pizzu, akú ste kedy jedli. A teraz si predstavte svoje podnikanie. Vaše lektorstvo má totiž s pizzou oveľa viac spoločného ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať. Rozoberme si to na drobné. 1️⃣ Neexistuje chutná pizza bez kvalitného základu -...
Najlepšia reklama pre jazykového lektora
Vedeli ste, že ľudia veria oveľa viac odporúčaniu svojich známych, ako čítaniu recenzii na nete? Spokojní študenti, ktorí sa v spolupráci s vami cítia príjemne, o vás budú hovoriť a propagovať vás prirodzene, bez toho, že by ste ich o to museli žiadať.
Zoznam informácií, ktoré chce nájsť študent na webe jazykového lektora
Príjemná zákaznícka skúsenosť vašich študentov môže začať ešte predtým, ako si vôbec s vamu dohodnú prvú lekciu. Aby to tak však bolo, je dôležité najskôr pochopiť a vcítiť sa do kože študenta, ktorý si hľadá svojho jazykového lektora. Pre nás, lektorov, je...
Ako na zdražovanie lekcií dlhodobým študentom
Vaše skúsenosti vo výuke, ale aj znalosti nových programov či výukových aplikácií sa od minulého roka opäť rozšírili a vaša hodnota na trhu narástla. Proces zdražovania cien lekcií nemusí byť nepríjemný, ak dodržíte tieto 3 pravidlá.
3 tipy ako tvoriť digitálne produkty pre študentov
Toto si prečítajte predtým, ako sa pustíte do tvorby škálovateľného kurzu pre študentov.
Aký bude rok 2022 v lektorstve?
Mám pocit, že v období Vianoc je na internete všetkého veľa. A to vytvára na tvorcov i konzumentov digitálneho obsahu tlak, nerealistické očakávania, FOMO. Čo s tým?
Rok byvola alebo veľmi osobný článok
Rok 2021 sa v čínskom zvieratníku považuje za rok byvola. Byvol je symbolom tvrdej práce, cieľavedomosti, trpezlivosti, sily, ale aj dôvery a pokory. A taký bol môj uplynulý rok, o ktorom vám porozprávam v tomto článku.
Čo má spoločné barcelonská štvrť Eixample a lektorské podnikanie?
Pozreli si sa niekedy na Barcelonu zhora? Ak áno, možno vašu pozornosť upútal pôdorys mestskej časti Eixample. Táto štvrť je skvelým príkladom dvoch dôležitých vecí v budovaní osobného brandu.
Ako začať s e-mail marketingom?
Viete, akú najväčšiu chybu môže urobiť lektor v email marketingu? Nepoužívať ho.